
Γιορτή αποχαιρετισμού για τους μαθητές/ μαθήτριες της Α, Β και Γ Λυκείου
Στις 13 Μαιου 2026 , η αυλή του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ηρακλείου γέμισε χαμόγελα, παιχνίδια και συγκίνηση, σε μια όμορφη γιορτή αποχαιρετισμού για τους μαθητές/ μαθήτριες της Α, Β και Γ Λυκείου!
Μαθητές και καθηγητές έγιναν μια μεγάλη παρέα συμμετέχοντας σε αγώνα βόλεϊ αλλά και σε διασκεδαστικά παιχνίδια όπως μουσικές καρέκλες, τυφλόμυγα, σκυταλοδρομίες με κουταλάκια, χαρίζοντας στιγμές γέλιου και ξεγνοιασιάς σε όλους.
Την γιορτή έντυσαν μουσικά η μαθήτρια Αρετή Τσιτσάκη με τις υπέροχες μελωδίες της καθώς και οι δυνατές μουσικές επιλογές του dj .
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή του αποχαιρετιστήριου λόγου του μαθητή Στέφανου Βεγόπουλου και των φωτογραφιών της Γ Λυκείου, καθώς οι τελειόφοιτοι έκλεισαν ένα σημαντικό κύκλο της ζωής τους, γεμάτο εμπειρίες, φιλίες και αναμνήσεις!
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καλή πρόοδο, δύναμη και επιτυχία στα επόμενα βήματα τους!!!
Κρατάμε τις όμορφες στιγμές και αποχαιρετούμε την σχολική χρονιά με χαμόγελα, αισιοδοξία και πολλές όμορφες αναμνήσεις!!!

























































































